Corona (COVID-19) - Welke Corona maatregelen hanteert Ibotec?

Gezien de Corona-situatie (Covid-19) informeren wij u graag over hoe Ibotec met deze situatie omgaat.

Algemeen

Binnen Ibotec is de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers topprioriteit. We houden de berichtgeving over het Coronavirus -te vinden op de website van de RIVM en op de website van International SOS- nauwlettend in de gaten. Diverse collega's werken thuis om zo de kans op verspreiding van het virus zoveel mogelijk te voorkomen.

Werkzaamheden

Ibotec is volledig operationeel en zet haar werkzaamheden onverminderd voort. Wij volgen het beleid van de overheid en houden ons strikt aan eventuele aanvullende maatregelen. Op dit moment heeft de uitbraak dus geen invloed op onze beheeractiviteiten. Voor u als VvE merken wij met name dat onderhoudsbedrijven geen nieuwe werkzaamheden opstarten en nieuwe afspraken moeizaam worden gemaakt daar bedrijven -al dan niet door verminderde bezetting- prioriteiten stellen.

Afspraken intern/extern

Onze medewerkers bezoeken vooralsnog geen klanten en externe afspraken zullen derhalve geen doorgang vinden. Ook ontvangen wij zo min mogelijk bezoek meer op kantoor. Voor overleg maken wij gebruik van TEAMS of plannen we belafspraken in.  Vergaderingen van Eigenaars trachten we zoveel mogelijk schriftelijk af te handelen waar we inmiddels de nodige positieve ervaringen in hebben opgedaan.

 Afspraken intern/extern

Communicatie en bereikbaarheid - avondklok

Door de maatregelen en gebeurtenissen verband houdend met het Corona virus communiceren wij zoveel mogelijk per e-mail. Door verminderde bezitting wordt postverwerking ‘lastiger’ en ook hebben wij reeds ervaren dat pakketpost niet meer op ons vaste inleverpunt afgeleverd kan worden. Omdat e-mail communicatie wordt gezien als een wettelijk toegestaan communicatiemiddel reken wij op uw begrip in deze. 

Ons kantoor is telefonisch en per email op de gebruikelijke wijze onverminderd bereikbaar. Bij vragen kunt u dus gewoon terecht bij uw gebruikelijke contactperso(o)n(en).

Calamiteiten en avondklok

Met de ingang van de avondklok kunnen wij ons voorstellen dat u zich afvraagt of calamiteiten voor de periode dat de avondklok geldt, nog gemeld en opgelost kunnen worden. Zoals gebruikelijk meldt u een calamiteit, buiten de kantooruren via telefoonnummer 0411-686136. 

De leveranciers waar Ibotec mee samenwerkt en inschakelt bij reparatiewerkzaamheden en calamiteiten houden zich uiteraard aan de richtlijnen die zijn opgesteld door het RIVM. Wij vragen ook aan u deze te respecteren, zodat de gezondheid van de medewerker en u niet in gevaar komt.

U kunt er dus op rekenen dat Ibotec er alles aan doet om u de service te verlenen die u van ons gewend bent zonder het belang van veiligheid en gezondheid van onze medewerkers, bezoekers en u als VvE uit het oog te verliezen!

Wij vertrouwen erop u hiermede naar genoegen te hebben ingelicht en wensen u veel gezondheid toe!

Neem contact op

Volg ons